Johann Szabo and Anna Benz/Pencz around Detta

Florian Straub

(Deutsch unten)

Dear all,

I'm looking for Johann Szabo and Anna Benz/Pencz who got married on 10
January 1837 in Detta and had children there born in 1841, 1844, 1852,
1853 and 1856. They lived in Topolya (Temes county) and after 1856 they
just disappear. I assume they went to one of the villages in the area.
Do you maybe have any hints?

They are recorded in the Detta family book:
https://www.online-ofb.de/famreport.php?ofb=detta&ID=I19460

Thanks a lot in advance

Flo

-----

Hallo zusammen,

ich bin auf der Suche nach Johann Szabo und Anna Benz/Pencz, die am 10
Januar 1837 in Detta geheiratet haben und von denen 1841, 1844, 1852,
1853 und 1853 dort Kinder geboren wurden. Sie lebten in Topolya (Komitat
Temes) und sind ab 1856 einfach verschwunden. Ich vermute, sie sind in
eines der umliegenden Dörfer gezogen.

Hat jemand von euch/Ihnen vielleicht einen Tipp?

Sie sind auch im Online-Familienbuch Detta enthalten:
https://www.online-ofb.de/famreport.php?ofb=detta&ID=I19460

Vielen Dank im Voraus

Flo(rian Straub)

Join everybody@banat.groups.io to automatically receive all group messages.